Acceso Publicar anuncio
Sube tu CV o identifícate
para inscribirte en las ofertas


Tècnic/a R+D alimentari

Ref. 153710
[Datos de la empresa ocultos] *** Verificada ***
📍 Moianès, Moianès 🕐 Jornada completa de dilluns a divendres, en horari central 📋 Indefinit 📅 01/09/2026

Empresa del sector lacti especialitzada en l’elaboració de productes fermentats busca incorporar un/a Tècnic/a d’R+D per formar part de l’equip de desenvolupament de producte.

La persona seleccionada participarà en projectes de creació, millora i optimització de productes, especialment kefir i altres productes lactis fermentats, des de les primeres proves fins a la seva implantació en producció.

Entre les seves funcions hi haurà la preparació i seguiment de proves de formulació, l’avaluació de matèries primeres i ingredients, el control dels diferents paràmetres del producte, la realització de proves pilot i industrials i el seguiment de l’estabilitat i vida útil.

També participarà en l’anàlisi dels resultats, elaboració de documentació tècnica i coordinació amb Producció i Qualitat per assegurar que els nous desenvolupaments siguin viables a escala industrial.

Busquem una persona que combini coneixement tècnic amb una mentalitat pràctica i que tingui interès per experimentar, provar i transformar idees en productes reals.


  • Titulación: Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments, Enginyeria Alimentària, Biotecnologia, Biologia, Química o formació similar relacionada amb la indústria alimentària
  • Se valorará: Experiència prèvia en R+D o desenvolupament de producte dins del sector alimentari.
    Coneixements en productes lactis, fermentació, cultius o kefir.
    Experiència en realització de proves pilot i industrialització de nous productes.
    Coneixements en formulació, anàlisi sensorial i vida útil del producte.
    Coneixements de normativa i seguretat alimentària.
    Experiència en entorns productius o de planta.
  • Experiencia: Busquem una persona curiosa, analítica i pràctica, amb interès pel desenvolupament de nous productes alimentaris i ganes de participar activament en projectes d’innovació.
  • Imprescindible: Formació universitària relacionada amb ciència i tecnologia dels aliments, enginyeria alimentària, biotecnologia o similar.
    Interès pel desenvolupament i innovació de productes alimentaris.
    Capacitat d’anàlisi, organització i seguiment de proves.
    Capacitat per treballar tant en laboratori/proves com en contacte directe amb producció.
    Disponibilitat per treballar presencialment al Moianès.
  • Otros requisitos: Es valoraran especialment perfils amb coneixements de fermentacions, microbiologia alimentària o tecnologia de productes lactis.
    Es valorarà residència propera al lloc de treball i carnet de conduir/vehicle propi.

Población
Moianès
Comarca
Moianès
Núm. vacantes
1
Categoría
Tècnic/a
Departamento
Qualitat
Horario
Jornada completa de dilluns a divendres, en horari central
Sueldo
Segons experiència i perfil professional
Tipo de contrato
Indefinit
Duración contrato
Estable
Fecha publicación
01/09/2026

***