Per a històrica empresa industrial, fabricant metal·lúrgica d´Osona, amb forta presència internacional i de reconegut prestigi i reputació, seleccionem a un/a Enginyer/a d´industrialització i millora continua, la missió del/la qual serà vetllar per l´optimització del procés d´industrialització dels productes que dissenya i comercialitza l´empresa, fent especial èmfasi en la millora contínua i optimització dels processos industrials.
En dependència del/la Director/a d´Operacions, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Coordinar, planificar i definir els processos de la industrialització dels productes del projecte i seguiment de les activitats realitzades.
- Coordinar el desenvolupament de mostres/ prototips.
- Interlocució entre R+D i la planta de producció.
- Definir, al costat del departament de mètodes, les eines i subministraments per a cada projecte.
- Coordinar i planificar el desenvolupament i instal·lació de noves màquines productives.
- Desenvolupar procediments de departament per a l´estandardització del disseny de panells PCB per a la posterior industrialització en planta i actualització d´aquests.
- Revisió del disseny de les peces mecàniques abans de congelar els dissenys.
- Optimització de fluxos de material entre els diferents magatzems.
- Aportar suggeriments i participar en la millora contínua de les activitats desenvolupades.
S´ofereix:
- Incorporació immediata en reconeguda empresa industrial, amb sòlida trajectòria en el sector.
- Estabilitat laboral, formació contínua i possibilitats de desenvolupament professional.
- Jornada completa, amb possibilitat de teletreball parcial, una vegada superat el període de formació inicial.
- Horari: De dilluns a dijous, de 8h a 17h (inclou 30 minuts per dinar). Divendres i estiu: de 8h a 14h.
- Condicions salarials a convenir, d´acord amb les expectatives salarials de la persona interessada.
Recursos Humans