📍 Camprodon, Ripollès🕐 Rotatiu, 12h. de 06:00h. a 18:00h. 4 dies a la setmana compreses de Dilluns a Divendres i 3 dies seguits en torn de Nit de 18:00h. a 06:00h. o Variable, en funció de la producció, de Dilluns a Divendres en torn de Matí, de 06:00h. a 14:00h., o Tarda,📋 Temporal per ETT amb possibilitat de passar a empresa📅 14/07/20262 vacantes
Requisitos
Experiencia: Important empresa de Camprodon dedicada a l´elaboració de Galetes cerca Operaris per a realitzar les tasques següents:
- Seguiment i Producció de diversos productes alimentaris en cadena en funció del volum de producció i les necessitats de l´empresa.
Imprescindible: - Domini del Català i/o Castellà.
- Carnet de conduhir i vehicle propi.
- Experiències previa en el sector de Qualitat de industria Alimentària.
Condiciones
Población
Camprodon
Comarca
Ripollès
Núm. vacantes
2
Categoría
Peó
Departamento
Qualitat
Horario
Rotatiu, 12h. de 06:00h. a 18:00h. 4 dies a la setmana compreses de Dilluns a Divendres i 3 dies seguits en torn de Nit de 18:00h. a 06:00h. o Variable, en funció de la producció, de Dilluns a Divendres en torn de Matí, de 06:00h. a 14:00h., o Tarda,
Sueldo
Segons Conveni Propi
Tipo de contrato
Temporal per ETT amb possibilitat de passar a empresa