Cangur a les tardes a Osona - Judit
Hola! Em dic Judit Arcarons Bisquert, tinc 27 anys i visc a Sant Quirze de Besora. M´ofereixo per fer de cangur a nens i nenes a les tardes, dins la comarca d´Osona.
M´encanten els infants i gaudeixo molt compartint temps amb ells, cuidant-los i acompanyant-los en el seu creixement. Tinc experiència treballant amb nens i nenes en cases de colònies i casals d´estiu, i actualment estic estudiant per ser mestra. Em considero una persona responsable, carinyosa, pacient i amb molta vocació educativa.
M´agrada fer activitats, jugar, fomentar la creativitat i ajudar els infants en el que necessitin, sempre adaptant-me a la seva edat i necessitats. Estic disponible a les tardes i tinc ganes de poder ajudar les famílies que necessitin una persona de confiança per cuidar els seus fills i filles.
Si esteu buscant una cangur amb experiència, il·lusió i moltes ganes de compartir moments amb els més petits, no dubteu a posar-vos en contacte amb mi. Estaré encantada de parlar amb vosaltres!