Acceso Publicar anuncio
/ / /
Sube tu CV o identifícate
para inscribirte en las ofertas


BORSA DE TREBALL: ÀMBIT SALUT I SOCIAL

Ref. 150435
SAS - Serveis Auxiliars de la Sanitat

📍 Vic, Osona 🕐 Intenssiu, matí / tarda o nit 📋 Temporal 📅 03/06/2026 10 vacantes

Una oportunitat per cuidar els teus i créixer, tria fer una feina amb sentit, cuidar de la gent de la teva comarca i formar part d’un projecte que transforma la vida de moltes persones.

Som una entitat Sanitària i Social que creix i evoluciona amb Osona. Creiem en la força del treball compartit i en el valor de cuidar les persones. Consorci Hospitalari de Vic (CHV), la Fundació Hospital de la Santa Creu (FHSC), la Fundació Hospital Sant Jaume de Manlleu (FHSJM) i la Fundació Assistencial d’Osona (FADO) unim la força del talent sanitari i social per oferir una atenció integral i de qualitat a més de 160.000 persones d’Osona, tu també hi pots formar part.

Els nostres valors —humanitat, entusiasme, obertura i agilitat— guien cada pas que fem i ens impulsen a construir un entorn on professionals i població avancem junts.

Volem comptar amb professionals que hi posin el cor i tinguin passió per millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones.

Si vols formar part d’un projecte que aposta pel desenvolupament, la docència i la participació activa en la cura de la població, aquest és el teu lloc.

Què t’oferim?

Incorporació a equips multidisciplinars que t’ajudaran a aprendre i créixer.
Una feina humana i molt enriquidora.
Contracte durant els mesos d’estiu.
Horaris intensius per treballar i gaudir del temps lliure.
Retribució segons conveni.

Vine a sumar-te a un equip que creix, acompanya i que posa les persones al centre. Junts, fem possible la millor cura per a Osona.


Población
Vic
Comarca
Osona
Núm. vacantes
10
Horario
Intenssiu, matí / tarda o nit
Tipo de contrato
Temporal
Fecha publicación
03/06/2026