Fabricant internacional, líder en comercialització i manteniment de motors de molt alta qualitat per a equips de cogeneració de residus i bombes de calor industrials, requereix incorporar un/a Tècnic/a de manteniment elèctric per a coordinar la posada en marxa i el manteniment SAT dels equips instal·lats en les empreses clients, així com per a realitzar intervencions o manteniments correctius, en cas necessari.
Reportant a Direcció, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Coordinació del personal intern i dels Partners SAT externs (5 SATs externs a Espanya i 2 al Nord d´Àfrica).
- Fer tasques de Servei Tècnic propi quan l´ocasió ho requereixi (posades en marxa o emergències).
- Donar suport presencial o a distància en les posades en marxa de noves instal·lacions.
- Donar suport remot i realitzar formació als Partners SAT externs, així com al client final, en el cas necessari.
- Reunir els recursos i mitjans necessaris per a l´execució del muntatge o del manteniment dels motors i instal·lacions.
- Coordinació de les tasques de manteniment preventiu/correctiu.
- Formació dels nous equips als clients i supervisió/coordinació de la instal·lació de noves plantes de cogeneració.
- Assistència tècnica als clients en avaries, telefònicament o presencialment, així com fer tasques de manteniment correctiu si cal.
- Realització d´informes tècnics.
S´ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en líder mundial del sector.
- Formar part d´una històrica empresa, líder europeu a nivell tècnic, i amb un gran know-how de producte.
- Formació inicial i contínua en producte i en un sector de gran creixement (equips i maquinària de cogeneració de residus i bombes de calor industrials).
- Condicions salarials competitives i negociables, d´acord amb l´experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari: possibilitat de realitzar horari intensiu (per exemple, de 8h a 16h) o d´acordar l´horari segons les necessitats personals de la persona interessada. No obstant això, la persona ha de tenir una certa flexibilitat horària i organitzativa, ja que serà ell/ella mateixa la que s´autoorganitzi el temps i l´agenda en funció de les intervencions de camp que s´hagin de realitzar.
- Possibilitat de teletreball parcial (2 dies a la setmana).
- Treball híbrid: 60%... posades en marxa, resolució d´avaries o manteniments correctius (treball de camp), 40%... treball en oficina.
Recursos Humans